Rabu, 10 September 2008

haRi mEngantuk sEdunia...

saLam...

ari ni ari mengantuk sedunia ke...?sedunia ke...?eh saya je yg mengantuk la...(saja nk kaitkan sume org..lalalala) xtau la nape...nk kata tdo lambat..cam biasa je tdo pas conference ngan makcik n encik u..tp nk bgun sahur pun malas..bukak mata sebelah sambil makan roti sekpg cicah nestum...hahahaa..pastu xnyempat2 saya tdo..tp saya xcam dulu...tyme keje kat nam fatt n b&c..kalo ngantuk+malas...saya layan je katil aku tuh...tp skang tidak lagi...hehe..nk kata ada kumbang kat sana xde pun..sorang kwn saya yg dh beranak 1 n sorg lagi yg layak saya panggil adik..huhu..dh ptg pun boleh saya menguap sakan...blik umah pun bleh plak terlelap...adei...apa da...kene penangan tdow ni..

pagi td sesapa ada dgr topic @hotfm x...?pasal berkorban demi cinta...smalam dh ckp pasal perkara yg mmbuatkan ada rela benti keje..huhu...ptg td jugak pasal sanggup ke berdepan@ berkawan ngan X kita...adei..topic makan dalam betul la...mujur aku bz gak ari ni..xle aku fokus sgt cite2 tu....wakakakaa...(lam hati pilu je..huhu)

ni pun rasa mengantukk..dh la saya baru pekena ubat batuk td..tekak says sakit tp sy terus makan ubat batuk...hahaha..bulan pose ni minum air kosong ciput je...botol besar saya yg saya bawak ari2 pegi keje dulu (org jBc n nammFatt mst kenal ngan botol air tu...hahaha) langsung xisi penuh..sian tekak saya...saya dh ketandusan idea...huhu..

i c u whEn i c u~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular