Jumaat, 22 Ogos 2008

corEtan pagi haRi...

wah! pagi betul aku bangun...hehe...gud mownin' malaysia...hehe..seharian smalam aku xbtenet..pepagi buta ni plak aku nyebok nk btenet..huhu..aku baca blog ~cinta milo ais~ n aku bminat firman Allah swt...

" dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. dan (ingatlah) Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu) sedangkan kamu tidak mengetahuinya "

Surah Al Baqarah ayat 216.


may b apa yg aku alami benar cam firman kat atas..tp aku manusia biasa..yg mampu berdoa dpermudahkan segalanya...agar d buka hati n jalan tuk aku..may b hati aku still ada titik hitam yg sengaja @ x sengaja ttinggal d hati aku...xpelah..apa yg jadik 1 dugaan tuk aku..Allah syg aku tuk aku beringat akan hari mati aku..

kelmarin..aku ada dpt email dr pn mai yg tgh bsedih sbb pemergian ayah tercinta(Al Fatihah buat arwah) n happy dgn kdatgn org baru lam hidup pn mai n en amin...nila rahmat dr Allah swt...pergi dgn pengganti...email sempena khadiran Ramadhan al Mubarak..so, aku fwd kat suma list name email aku...moga2 kesilapan aku thdap sesama manusia yg sengaja @ x sengaja...d maafkan semua...aMin..

i c u whEn i c u~

5 ulasan:

  1. salam takziah kat may...then tahniah. da bape bulan fatin?wah...sukenyeh..

    BalasPadam
  2. selamat menyambut ramadhan!

    hutang puasa tahun sudah da abes byr lom?

    ngee~

    BalasPadam
  3. qasEh~
    dh masuk 2 bulan kot..hehe..2la..xsabar nk tgk may..hehe

    ungu~
    hutang ttap dbayar..;o)

    BalasPadam
  4. selamat menyambut ramadhan al mubarak...semoga kedatangan ramadhan ini menjadi kesempatan buat kita untuk sama2 menyucikan diri :D

    BalasPadam
  5. ~cinta milo ais~
    selamat menyambut ramadhan al mubarak...sama2la kite yer..

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular